tisdag 21 februari 2012

i´m in love..

Hej på er! Har alla sovit gott? jag har sovit som en stock, och sovit ut med, riktigt skönt.

Nog om sovandet, jag tänkte jag skulle tipsa er om en hårvårdsserie jag använt en ett bra tag nu, och jag kan inte släppa den alltså, den är GUDOMLIG.

Min recension av denna hårvårdsserie lyder :


" Det finns inte ord att beskriva hur bra denna serie är, den gör håret mjukt, fylligt, slätt, det följer minsta sving, lättkammat, det frissiga känns som det aldrig existerat, det tynger inte ner håret, det är enkelt att arbeta med, styla, föna, platta you name it, ditt hår är fortfarande i samma skick. UNDERBART!! "

OCH det doftar så underbart gott..


Moroccanoil´s produkter finns att köpa här bl.a  http://www.lyko.se/sv/artiklar/varumarken/Moroccanoil/index.html?kb=1&gclid=CLHO7aaHr64CFWJ-mAodpi7DPg




Jag har ju väldigt frissigt och torrt/ sprött hår, det gör under för mitt hår verkligen, jag ska visa en  före och sen en efterbild, vill ni det?  men det får bli senare när produkterna är slut.

Nu ska jag göra mat, korvstroganoff, som jag längtat, äntligen, hörs snart igen=)

Ciao / A


Inga kommentarer: