onsdag 22 februari 2012

dagen gick..

Hej! Sen update, i know! Jag skulle vart ledig idag, men dom ringde i morse kvart i 7 från jobbet och berätta att det saknades personer idag, eller rättare sagt på morgonen, så det va bara att bege sig till jobbet på direkten.  Jobbade till kl 12, sedan åkte jag hem, åt lunch, vilade lite, sedan åkte jag och killen iväg och köpte ny cykel till han. Senare på eftermiddagen åkte jag till mami och papi och hälsade på, dom bjöd på middag med, vart fläskpannkaka, sjukt gott, länge sen jag åt det, älskar massa lingonsylt och smör på =) Sen åkte jag hem igen, kolla lite tv och sega i soffan, och nu har jag precis lagt mig i sängen, rätt trött nu.. Imorgon ska jag till gränby och lämna lite CVn och kika lite där, sen blir det jobb. Sov så gott nu alla läsare, det ska iaf jag  försöka göra.
Natti natt =)

Ciao / A

Inga kommentarer: