lördag 26 november 2011

fötterna hänger inte med

Ledsen för dålig update, vart mycket sen i torsdags, har förberett en massa inför idag b.la

Idag var det Attitude mässan i kista, stockholm, hur mycket folk som helst och riktigt skojj!
Jag var aktiv för Black Opel, ett make-up märke för mörkhyade, det är super produkter verkligen, trust me I know!!

Dock märkte jag att skorna ja hade inte var så passande, så mina fötter mår väl sisådär nu, men fick låna Nathalies skor dagen/kvällen ut, pärla dig babe!

Helt slut nu, kom hem för nån timme sen, tog precis en välbehövd dusch, och nu ligger ja i sängen och ska snart sussa, för imorgon är det mässa igen, så behöver massa krafter tills imorgon.

Nu ska jag sussa, om ni har vägarna förbi mässan imorgon, kika gärna förbi Black Opels monter, E22 så finns jag och mina kollegor till hands.


Ciao / A

Inga kommentarer: